Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 17 October 2014

Kebaikan Herbal Blend Shaklee






Selain dari produk kesihatan yg dimakan,shaklee juga ada produk untuk sapuan yer. Ini adalah Herbal Blend Multi Purpose Creame. Krim ini mempunyai pelbagai kegunaa. Liza pun menggunakan krim ini. Selalu guna bila gatal2 kena ggit nyamuk,kena cakaq kucing (hehe)  sapu kat jerawat supaya cepat kecut,parut pudar dan lain-lain lagi,


Apa kegunaan Herbal Blend yg ajaib ni?

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga

Saya punyai kulit yg sensitif. kalo kena gigit nyamuk saya garu sampai luka.  last2 lekat la parut itam2.. huhu. nasib dah kawen kalo tak turun harga. hehe. tapi sekrang dgna bantuan herbal blend alhamdulillah jika gatal2 sya sapu herbal blend memang xgatal dah.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak dahulu lagi. Pernah cuba macam-macam jenis krim mahal di farmasi. Tapi, tak berapa nampak hasilnya. Tapi, sekali dua cuba Herbal Blend, memang puas hati. Lembut je tumit tu. :) Kalau tak percaya, ni ada testimonial seorang pengguna Herbal Blend...

3. Ubat luka / lecur

Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu

Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi.. :) Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.

5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang...

6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau! Kesian bayi tu...

7. Losyen harian
Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa.

TESTIMONI

 Testimoni ini customer jadi ruam2 gatal,beliau sapukan herbal blend dan amalkan vit c plus untuk cepat sembuhkan luka.


Bagi yang nak dapatkan HERBAL BLEND SHAKLEE ini. boleh:
Pm/Email/Whatsapp/wechat/line/telegram
liza : 017-4342965
facebook : https://www.facebook.com/laliza89
pages      : https://www.facebook.com/Gurunsid
              : https://www.facebook.com/falizashop2013
email      : ku_marzaliza@yahoo.com
cod         : sekitar sg petani.gurun dan sewaktu dengannya,

1 comment:

  1. Herbal Blend memang baik untuk menghilangkan parut

    ReplyDelete