Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 14 October 2014

Masalah Jerawat Di Dahi.



Bila sebut bab jerawat memang perempuan tak suka kan?. Kalau boleh nak hapuskan terus perkataan tu, Saya penah share sebelum ni di fb,mengenai masalah jerawat saya satu ketika dahulu, (ekceli,saya kalo dtang bulan mmg suka naik jerawat kat dahi.heheh.)  Waktu tu saja lah nak cuba satu produk ni, Saja galak2..suker2..hehe.. Sebab tengok kawan pakai kulit dia cantik so saya pun cuba, Dalam masa seminggu saya cuba produk tu jerawat kat dahi saya mula tumbuh dengan jayanya, Waktu tu memang gelabah.. tp still relax.. anggap jap je.. nanti okey la tu..


Sampai satu tahap..jerawat kat dahi saya makin menggalak tumbuh, Ada satu aritu mak mertua datang jalan2 ke umah,dia tegur pakai produk apa-apa ka, Napa jerawat teruk sangat. Waktu ni saya mula gelabah dah.. Pastu g keja,.. ofismate pulak tegurrr.. Eh? kena campak ka? Zapppppp... sentap mek! Hahaha, bukan sorang ja taw. Ada dekat 3 org yg tegur. sedih sangat time ni. Last2 berhenti produk ni. (maybe produk xxxxx ni tak sesuai ngan liza ja kot. sebab kawan pkai okey ja) 


Lastly.. liza baru terpikiaq.. napa laaa.. tak ambil vit c sr ja. Kan dok ada. Jadi.. setiap ari liza wajib amek 1 biji vit c untuk kecutkan jerawat. Vitamin c ni berfungsi untuk menggantikan tisu yang rosak sekaligus menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Lepas tu liza tepek herbal blend kt jerawat tu, bertujuan untuk bagi hilang parut..Tak tau la sama da herbal blend boleh tepek kt muka ka tak, Tapi liza belasah ja. huhu...

Alhamdulillah.. lebih kurang 1bulan kot amalkan. mmg kecut jerawat.. parut dh ilang. kalo dak ada bintik2 hitam.. p bank org kat kaunter yg selalu liza berurusan tu pun tegur. "dh elok noh kulit muka hg. aritu tgok teruk jugak kt dahi tu. tp segan la nk tegur hg." kembang cekk.. hehehe.. sblum ni dri sndri xprasan sgt. tp bila belek pic lama mmg nmpak perubahan tu... Syukur tak terhingga. Hehehe..

Tadaaa... ni lah penyelamat liza.! Hehe. Love both of u!

My herbal blend

My vitamin c sr.


Jum kita tengok serba ringkas kebaikan kedua-dua produk Shaklee ini.

  • Kebaikan Vitamin C untuk Kulit.
  • 1. Perlindungan dari matahari
  • 2. Penghasilan Kolagen
  • 3. Penyembuhan Luka
  • 4. Melindungi dari perubahan warna kulit
  • 5. Memperbaiki tekstur kulit.

  • Kebaikan Herbal Blend Multipurpose.
  • 1. Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
  • 2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
  • 3. Ubat luka atau melecur
  • 4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
  • 5. Menghilangkan parut
  • 6. Ruam pada bayi
  • 7. Losyen harian


Okeh bagi yang ada masalah yg sama macam liza ni,mai cuba amalkan vitamin c sr dan sapuan herbal blend. Yg nak dapatkan boleh :
pm/whatssapp
liza : 017-4342965
fb : https://www.facebook.com/laliza89
cod : sg petani dan kawasan sewaktu dengannya.
:)


No comments:

Post a Comment