Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 18 October 2014

Set Resdung Shaklee Tak Berkesan Langsung!


Wowww...tajuk entry kalini memang bikin panas kan?! Huhuhu... relax2..biar liza terangkan dulu.... Memang tak berkesan pun................kalau tak amalkan dengan betul. Heheheh....Bila ambil sesuatu produk tu haruslah istiqomah dan amalkan dengan cara makan yang betul,kalo tak macam mana nak berkesan. Betul tak??  Liza rasa ramai diluar sana yg mnghadapi masalah resdung ini,bukan hanya kaum dewasa sahaja,malahan kanak-kanak pun turut hadapi masalah ini juga taw. Macam liza sendiri pun ada jugak masalah ni,tapi bukan lah sampai tahap kronik,setakat bersin bila banyak habuk dan main dengan meow2 jer. hehehe.




Apa itu resdung?


RESDUNG ialah sejenis penyakit hidung yang terjadi akibat radang pada membran sinus. Sinus ialah rongga dalam tulang muka yang mengandungi udara dan permukaannya diseliputi mukosa (kulit yang mengeluarkan mukus atau hingus). 

Mukosa mengeluarkan hingus dalam keadaan biasa (fisiologikal) dan hingus ini mengalir keluar dari sinus melalui lubang kecil dinamakan ‘ostium’ ke dalam rongga hidung. Apabila ‘ostium’ tersumbat, hingus terkumpul dalam sinus dan keadaan ini mengundang kehadiran kuman yang akhirnya boleh membawa kepada terjadinya resdung.

Resdung boleh disebabkan virus, bakteria atau kulat (fungus). Semakin banyak kes resdung kulat dijumpai akhir-akhir ini, baik pada pesakit biasa atau mereka yang ada kompromi imuniti (ralat sistem pertahanan badan).


Atasi Masalah Resdung dengan Set resdung Shaklee


Alfalfa Complex

Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis).
Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis).
Namun begitu, mereka menghidap penyakit SLE tak digalakkan mengambil alfalfa sebagai suplemen.

Vitamin C

Ia berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit.
Mempercepat proses penyembukan tisu tubuh.
Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.


TESTIMONI



credit to masalah resdung


Bagi yang mahu dapatkan produk Shaklee ini,anda boleh hubungi saya di Pm/Email/Whatsapp/wechat/line/telegram liza : 017-4342965 facebook : https://www.facebook.com/laliza89 
pages : https://www.facebook.com/Gurunsid : 
https://www.facebook.com/falizashop2013 
email : ku_marzaliza@yahoo.com 
cod : sekitar sg petani.gurun dan sewaktu dengannya,

No comments:

Post a Comment