Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 14 October 2014

My own testimoni Vitamin C SR & Herbal Blend


Hai hai!!!
Selamat Pagi! Wah semangat tak?? heehe. pagi2 kena ceria.
Harini nak belanja testimoni vitamin c sr & Herbal blend,
Testimoni dari diri liza sediri yer.
Entry sebelum ni ada kan liza cerita tentang masalah jerawat liza.
Kalau yg tak baca tu meh baca kat sini .oh my jerawat!



Tadaaaa!!!!!!
Hehehe.. Memang berpuas hati. Kalau perasan atas kening tu ada parut hitam besaq kan? Ha sekarang dah xda, Bila tengok balik pic ni mmg rasa sangat2 terkejut. Sebab diri sendri pun xsedar sangat perubahan ni. Bila belek2 balik pic ni perasan. Memang hilang terus parut tu, Ni bukan 360 okey, N ni pic tanpa secalit makeup, Heeee..

So bg sesiapa yg ada msalah mcam liza alami sebelum ni,mai cuba dan alami sendiri.
Nak order?
pm/whatssapp
liza
017-4342965
COD : sekitar sg petani dan kawasan sewaktu dengannya.

No comments:

Post a Comment