Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 1 November 2014

Cerita Kucing : Kiki

Arini nak cerita pasai kucing pulak. Seperti yg dijanjikan sebelum ni,liza penah cerita pasai asal usul Tompi kan,kalau nak taw sapa itu tompi,meh baca sini tompi ku omey. Entry kalini nak cerita ttg Kiki pulak. Sekarang liza bela 2 ekor kucing iaitu Tompi dan Kiki. Sepasang,jantan dan betina. sweet couple!


Apa tengok2? nak ngorat itew letewww..


Asal Usul Kiki
Kiki ni sebenarnya adalah kucing adik ipar liza. Kawan adik ipar liza bagi Kiki kat dia sebab dia sendiri banyak membela kucing. Adik ipar liza ni masih belajar,jadi oleh kerana kekangan masa dia pun bagi Kiki pada Liza dan suami. Liza pun dengan hati yg terbuka ambil ja lah,alang2 tu Tompi ada jugak peneman kan...xda la bosan sangat.. umo pun lebih kurang sama rasanya 10 bulan. Masih belum matang untuk liza menerima cucu. Heheheh.

Masa awal bela tu Kiki ni garang sikit,xsuka orang pegang2 dia.belagak!! Huhuu.. mentang2 bulu putih,xmau kotor la tu. Betina sama kot,jual mahal, Oh ya Kiki ni baka semi flatface. Sekarang Kiki makin mesra dan manja.Nakal tu jangan cakap lah,panjat sana sini abeh la langsir kena cakar.. sabor ja laaa...,Dannn paling liza suka,Kiki suka teman liza bila liza masuk dapur. Heheheh..

Hurmmmm i hungry. Wet food plzzzzz...


Okeh lah sampai sini sja kisah budak dua ni. Peneman liza dikala suami tiada. Heheehe. Nanti liza update lagi. Tatatatata. :D

2 comments: