Menyulam cinta halal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 10 November 2014

Si warna Ungu penambat hatiku


Saja la belek2 pic ni... terperasan something...
Eh,,eh.. macam berpakat pulak kan? Tema warna baju kahwin kami semua sama kaler. Ungu!! Heehe. Adakah ini suratan atau kebetulan? Liza niat asal dlu waktu nak kahwin nak pkai warna hijau zamrud ala2 scha al-yahya tu, hee. tp xda yg berkenan,pilih la purple lagipun mmg feveret colour.


Ni.. ehemm2.. pengantin lama. warna purple menjadi pilihan hati. hehhee.

Abang sulung husband liza, Warna purple!


Pengantin Baru,warna purple jugak, kebetulan kan?? hehehe.

Tak tahu la kebetulan atau diorang adik beradik ni berpakat ka apa, hewheww.. Tapi liza memang suka warna purple. Oh ya. lelaki2 handsome diatas adalah adik beradik yer,suami liza ank kedua. Yg bru kahwin ni anak ke 3. Dan liza dapat biras baru, Yeayy!!!

Alhamdulillah..semoga ukhwah yang baru terjalin diantara kita ini berkekalan selamanya. :)

No comments:

Post a Comment